Adana Yeşilevler Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi, Avrupa Birliği programı kapsamında ağaçlandırma çalışması yapacak.
Yeşilevler Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Avni Girici, doğal çevrenin korunması amacıyla 6 ülke ile Comenius projesi yaptıklarını belirterek, öğretmenlerle gittikleri Polonya'da bu yönde eğitimcilerle görüştüklerini söyledi.
Girici, "22-28 Kasım tarihleri arasında öğretmenlerimiz Avni Girici, Davud Özkan ve Levent Büyükyenigün ile Polonya'ya proje çalışmasına gittik. Birlikte çalıştığımız 6 ülkedeki öğretmen ve öğrenciler de Nisan ayının başında proje çalışması için Adana'ya gelecekler." dedi.
Avrupa Birliği'nin 'Doğa için insanlar, insanlar için doğa' projesi kapsamında İspanya , Polonya, İtalya, İngiltere, Litvanya ve Macaristan ile çalışacaklarını anlatan Girici, "Proje kapsamında okulumuzdaki çevre kirliliğini de önlemeye gayret edip ağaçlandırma çalışması yapacağız." diye konuştu.