$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.790.256

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.790.256

Genel

Alparslan Arslan: Pişmanlık Yasası'ndan faydalanmak istiyorum

Danıştay saldırısı sanığı Alparslan Arslan, saldırıdan dolayı pişmanlık duyduğunu belirterek, "Pişmanlık Yasası'ndan faydalanmak istiyorum

02.12.2010 - 15:13
cihan_
Alparslan Arslan: Pişmanlık Yasası'ndan faydalanmak istiyorum
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Danıştay saldırısı sanığı Alparslan Arslan, saldırıdan dolayı pişmanlık duyduğunu belirterek, "Pişmanlık Yasası'ndan faydalanmak istiyorum." dedi.

İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi'nde devam eden Ergenekon ana davasında söz alan tutuklu sanık Alparslan Arslan, "Pişmanlık Yasası'ndan faydalanmak istiyorum. Şartlar öyle gelişti. Pişmanlık duyuyorum. Ben devletime bağlılığımı bildiriyorum. Devletimizi yıkma gibi bir düşümcem yok. Türkiye Cumhuriyeti'ne, kurumlarına, insanlarına bağlılığımı bildiriyorum." dedi.

Mahkeme heyeti başkanı Hakim Köksal Şengün de, istemesi halinde Alparslan Arslan'ı tek olarak dinleyebileceklerini belirtti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın