$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.781.135

$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.781.135

Genel

"Adana'daki sağlık turizmi potansiyeli çok iyi değerlendirilmeli"

Adana Sağlık Turizmi Derneği üyesi olan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zihni Aldırmaz, kentteki sağlık turizmi potansiyelinin değerle

02.12.2010 - 13:57
cihan_
"Adana'daki sağlık turizmi potansiyeli çok iyi değerlendirilmeli"
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Adana Sağlık Turizmi Derneği üyesi olan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zihni Aldırmaz, kentteki sağlık turizmi potansiyelinin değerlendirilmesi için gayret sarf edeceğini söyledi.

Beraberinde yönetim kurulu üyeleri olduğu halde Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zihni Aldırmaz'ı ziyaret eden Sağlık Turizmi Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve Acıbadem Hastanesi Direktörü Hüseyin Çelik, derneğin her geçen gün daha da güçlendiğini ifade etti.

Zihni Aldırmaz'ın dernek üyeliğini kabul etmesinin çok anlamlı olduğunu vurgulayan Çelik, "Büyükşehir Belediyesi'ni her zaman yanımızda hissediyoruz. Dernek çalışmalarımıza verdiği katkı küçümsenmeyecek orandadır. Bugüne kadar verdiği destekten dolayı kendilerine teşekkür ediyoruz." şeklinde konuştu.

Adana Sağlık Turizmi Derneği'nin çalışmalarını yakından takip ettiğini ve takdirle karşıladığını söyleyen Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zihni Aldırmaz, "Her zaman söylüyorum; kentimiz tarih, kültür ve turizm açısından çok büyük potansiyele sahip. Ancak, tanıtım eksikliği nedeniyle bunu değerlendiremiyoruz" dedi.

Başkan Vekili Aldırmaz, Valilik, Büyükşehir Belediyesi, ilçe belediyeleri, meslek odaları, sivil toplum kuruluşları ile işbirliği yaparak kentin değerlerini tanıtmak için yoğun çaba harcayacaklarını sözlerine ekledi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın