$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.788.927

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.788.927

Genel

92 hak sahibi daha tapusuna kavuştu

Hatay'da imar kanununun 18. madde uygulaması kapsamında yapılan düzenleme ile 92 hak sahibi tapularına kavuştu. İmar sorunundan k

02.12.2010 - 16:24
cihan_
92 hak sahibi daha tapusuna kavuştu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Hatay'da imar kanununun 18. madde uygulaması kapsamında yapılan düzenleme ile 92 hak sahibi tapularına kavuştu.

İmar sorunundan kaynaklı yıllardır tapusuz konutlarda yaşayan Aksaray Mahallesi sakinleri arasından 92 kişi tapularını Antakya Belediye Başkanı Lütfü Savaş'tan aldı. Tapu dağıtım töreninde konuşan Başkan Savaş, yıllar yılı imar sorunundan kaynaklı tapusuz konutlarda yaşayan mahalle sakinlerinin, belediye imar ve şehircilik müdürlüğü tarafından yapılan 18.madde uygulaması sonrasında 92 hak sahibine tapularını dağıttıklarını ve bunun devam edeceğini belirtti. Aksaray Mahallesi Muhtarı Burhan Çetin, mahalle sakinleri adına yaptığı konuşmada, mahalle sakinlerinin önemli bir sorununu daha çözüme kavuşturan Belediye Başkanı Savaş'a ve ekip arkadaşlarına teşekkür ederek, Aksaray Mahallesi'nde yapılan tüm çalışmalardan dolayı teşekkür etti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın