$

Dolar

46,6295

Euro

53,0405

£

Sterlin

61,5615

Frank

57,5247

Gram Altın

6.028,8600

Bitcoin

2.785.949

$

Dolar

46,6295

Euro

53,0405

£

Sterlin

61,5615

Frank

57,5247

Gram Altın

6.028,8600

Bitcoin

2.785.949

Genel

Selçuk Üniversitesi'nde görevli güvenlikçiler başarı sertifikalarını aldı

Selçuk Üniversitesi bünyesinde 8-12 Kasım 2010 tarihleri arasında güvenlik görevlilerine yönelik düzenlenen hizmet içi eğitim semineri son

01.12.2010 - 14:40
cihan_
Selçuk Üniversitesi'nde görevli güvenlikçiler başarı sertifikalarını aldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Selçuk Üniversitesi bünyesinde 8-12 Kasım 2010 tarihleri arasında güvenlik görevlilerine yönelik düzenlenen hizmet içi eğitim semineri sonunda, başarı gösteren 130 güvenlik görevlisine sertifika verildi. Üniversitenin Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen törene Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Dinçer Bedük, Hukuk Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ömer Ulukapı, Genel Sekreter Fazilet Uyar, Konya Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Terörle Mücadele Şube Müdürü Mehmet Narlı, daire başkanları ve güvenlik görevlileri katıldı.

Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Dinçer Bedük, törende yaptığı konuşmada, güvenlik teşkilatının bir kurumun görünen yüzü olduğunu, bu nedenle çok önemsenmesi gerektiğini vurguladı. Prof. Dr. Bedük, "Üniversitemize gelen insanlar ilk olarak güvenlik teşkilatı ile karşılaşır. Üniversitenin imajı açısından güvenlik görevlilerinin işlerini en iyi şekilde yapmaları gerekir. Sizlerin birinci görevi güvenliktir. Ailelerin bizlere emanet ettiği öğrencilerimizi korumak sizin temel görevinizdir. Bu yüzden öğrencilerimize çok önem vermelisiniz. Bugüne kadar problem olmadan görevinizi en iyi şekilde yürüttünüz. Hizmetin en iyisini vermek için düzenlediğimiz bu seminerin size çok önemli şeyler kattığını düşünüyorum. Hepinize başarılar diliyorum." dedi.

Prof. Dr. Bedük, seminerlere katkı sağlayan Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü'ne de teşekkür etti.

Konuşmaların ardından 130 güvenlik görevlisine sertifikalarını Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Dinçer Bedük, Hukuk Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ömer Ulukapı, Genel Sekreter Fazilet Uyar, Konya Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Terörle Mücadele Şube Müdürü Mehmet Narlı, daire başkanları ve protokol üyeleri verdi. Sertifika töreni kokteyl ile son buldu.

8-12 Kasım 2010 tarihleri arasında üniversite bünyesinde düzenlenen hizmet içi eğitim seminerinde 130 güvenlik görevlisine 4 gün süre ile Temel Hukuk, Halkla İlişkiler ve İletişim, Kalabalık Yönetimi, Öfke Kontrolü ve Stres Yönetimi, Şüpheli Paket Olaylarına Yaklaşım Tarzı ve Müdahale Yönetimi dersleri verildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın