$

Dolar

46,6302

Euro

53,3033

£

Sterlin

61,6557

Frank

57,7632

Gram Altın

6.074,3400

Bitcoin

2.767.942

$

Dolar

46,6302

Euro

53,3033

£

Sterlin

61,6557

Frank

57,7632

Gram Altın

6.074,3400

Bitcoin

2.767.942

Genel

Öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması yapıldı

Meram Belediyesi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi diş hekimleri, "Sağlıklı dişler, gülen çocuklar" kampanyası kapsamında öğrencilerin ağız ve d

01.12.2010 - 17:24
cihan_
Öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması yapıldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Meram Belediyesi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi diş hekimleri, "Sağlıklı dişler, gülen çocuklar" kampanyası kapsamında öğrencilerin ağız ve diş kontrolünü yapıyor.

Meram Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi diş hekimleri, Melikşah Mahallesi Ali İhsan Dayıoğlugil İlköğretim Okulu'nda ağız ve diş sağlığı taraması yaptı. Meram Belediyesi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi yetkilileri, tarama öncesinde çocuklara diş sağlığı, ağız ve diş bakımı hakkında bilgi verdi.

'Sağlıklı dişler, gülen çocuklar" kampanyası kapsamında farklı okullardaki ücretsiz muayenelerin devam ettiğini bildiren merkez yetkilileri, "Çocukların hem diş kontrollerini yapıyoruz hem de ağız ve diş sağlığı ile ilgili bilinçlendiriyoruz. Ülkemizde diş fırçalama oranları olması gerekenin altında. Bunun daha üst seviyelere yükseltilmesi gerekiyor. Muayene ettiğimiz çocukların büyük bir bölümünde şeker ve asitli gıda tüketimine bağlı olarak diş çürükleri tespit ettik ve bunu muayene kartlarına yazarak çocukların aileleriyle paylaşıyoruz. Taramalarımız, daha sonra ilçemizdeki farklı mahallelerde devam edecek." diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın