Balıkesir'in Edremit ilçesindeki Abidin Pak-Palmaya Anadolu Lisesi öğrencileri, Görsel Sanatlar ve Resim öğretmeni Serpil Ocaklı gözetiminde bahçedeki duvarlara çeşitli resimler yapıyor. Ocaklı, derslerini bir süre böyle sürdüreceklerini, sonuçta okulun ve çevrenin çok güzel bir görünüm kazanacağını söyledi.
Resim ve çizim konusunda becerileri olduğunu söyleyen öğrencilerse, "Resim çizmeyi çok sevdiğimiz için bu iş çıkınca seve seve katıldık. Okulumuzun güzelliği için bir şeyler yapmak istedik. Şimdi derslerden kalan zamanlarımızda bahçe duvarlarına resimler yapıyoruz. Bu hem bizi mutlu ediyor hem de diğer arkadaşlarımızı sevindiriyor." dedi.
Abidin Pak-Palmaya Anadolu Lisesi Müdürü Ercan Kiraz da resimlerle okulun çehresinin değiştiğini belirterek, "Öğrencilerimizin el becerilerini de görmüş oluyoruz. İleridebaşka faaliyetler de düzenleyerek, okulumuzun ismini Edremit'te markalaştırmak ve eğitim kalitesini en üst seviyede tutmak istiyoruz." şeklinde konuştu.