$

Dolar

46,6307

Euro

53,2164

£

Sterlin

61,7024

Frank

57,6995

Gram Altın

6.075,1100

Bitcoin

2.764.986

$

Dolar

46,6307

Euro

53,2164

£

Sterlin

61,7024

Frank

57,6995

Gram Altın

6.075,1100

Bitcoin

2.764.986

Genel

Gingerli zabıtalar seyyar satıcılara göz açtırmıyor

Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, Bursa'nın en büyük sorunlarından biri olan cadde ve kaldırımların işgali konusuna son vermek için ç

01.12.2010 - 19:05
cihan_
Gingerli zabıtalar seyyar satıcılara göz açtırmıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü, Bursa'nın en büyük sorunlarından biri olan cadde ve kaldırımların işgali konusuna son vermek için çalışmalarını hızlandırdı.

Osmangazi Zabıtası, Bursa Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri ile birlikte Osmangazi metro istasyonu başta olmak üzere halkın yoğun olduğu bölgelerde seyyar satıcılara karşı operasyon düzenledi. Osmangazi Zabıtası'na yeni alınan gingerların da aktif görev yaptığı operasyonlar, başta Osmangazi metro istasyonu ve Kent Meydanı çevresi olmak üzere Fevzi Çakmak Caddesi, Şehreküstü Meydanı, Atatürk Caddesi ve ana arterlerde yoğunlaştırıldı.

Üç gün boyunca aralıksız sürdürülen operasyonda zabıta ekipleri iş yerlerini caddeye taşıyan esnafa ve seyyara müdahale etti. Yoğun bir keşmekeşin yaşandığı ve kötü görüntülerin ortaya çıktığı alanlar yapılan operasyonların ardından istenilen görünüme kavuştu. Zabıta ekiplerinin dönüşümlü olarak 12'şer saat görev başında olacaklarını belirten Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, ekiplerin sürekli olarak bu bölgelerde görev yapacağına dikkat çekti.

Gingerli zabıta ekiplerinin seyyara karşı caydırıcı olduğunu da vurgulayan Dündar şunları söyledi: "Osmangazi Belediyesi olarak yolları ve kaldırımları işgal eden seyyara karşı ciddi çalışmalar yürütüyoruz. Özellikle vatandaşlarımızın yoğun olarak kullandığı bölgelerde sürekli olarak zabıta ekiplerimiz görev alıyor." diye konuştu. Modern ve sağlıklı bir Bursa için gereken tüm çalışmaları yürüttüklerini vurgulayan Dündar, "Büyük bir kentin merkez ilçesi olmanın sorumluluğunu taşıyoruz. Zabıtamızla ve hizmet anlayışımızla seyyara göz açtırmayacağız."

Dündar yapılan operasyonların sürekli olacağına dikkat çekerek, gayretlerinin vatandaş ve yerleşik esnaf tarafından da desteklenmesi gerektiğini sözlerine ekledi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın