$

Dolar

46,6206

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5746

Frank

57,5279

Gram Altın

6.023,6300

Bitcoin

2.782.746

$

Dolar

46,6206

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5746

Frank

57,5279

Gram Altın

6.023,6300

Bitcoin

2.782.746

Genel

Gençlerbirliği, Konya maçında puan kaybetmek istemiyor

Ligde son haftalarda istediği sonuçları alamayan Gençlerbirliği, hafta sonunda karşılaşacağı Konyaspor'u yenerek rahat bir nefes almak ist

01.12.2010 - 15:00
cihan_
Gençlerbirliği, Konya maçında puan kaybetmek istemiyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ligde son haftalarda istediği sonuçları alamayan Gençlerbirliği, hafta sonunda karşılaşacağı Konyaspor'u yenerek rahat bir nefes almak istiyor.

Spor Toto Süper Lig'de oynadığı son dört karşılaşmada 3 beraberlik bir mağlubiyet alan kırmızı-siyahlı ekip, Konyaspor deplasmanından galibiyetle dönmek istiyor. Konyaspor maçı hazırlıklarını sürdüren başken ekibi güne tek idmanla tamamladı. Teknik direktör Ralf Zumdick yönetiminde İlhan Cavcav Tesisleri'nde yapılan ve yaklaşık iki saat süren çalışma, düz koşu ve ısınma hareketleri ile başladı. Daha sonra yapılan pas çalışması ve 5'e 2 oyunun ardından yarı sahada yapılan çift kale maç ile antrenman sona erdi.

Bu arada çift kale maç sırasında birbirlerine sert müdahalede bulunan Orhan ile Patiyo arasında tartışma yaşandı; araya giren diğer oyuncular sayesinde kavga önlenirken teknik direktör Zumdick bu iki oyuncu ile kısa bir görüşme yaparak oyuncuları barıştırdı. Sabah yapılan günün tek çalışmasına sakatlıkları devam eden Mahmut, Jurri, Stewart, Harbuzi, Zec ve Jedinac katılmadı.

Antrenman sonrası Konyaspor maçı ile ilgili değerlendirmede bulunan Mehmet Akgün ve Bilal, son 4 maçtır kazanamadıklarını, alt sıralardan kurtulmak için Sivasspor karşısında almaları gereken galibiyeti Konyaspor karşılaşmasında almaları gerektiğini söylediler.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın