Yasadışı yollardan Türkiye üzerinden Yunanistan'a geçmeye çalışan 22 kaçak göçmen yakalandı.
Avrupa ülkelerine geçmek amacıyla yola çıkan kaçaklar Edirne'ye geldi. Buradan yolculuğunun kalan kısmını tamamlamak üzere Meriç Nehri'nin karşı tarafından bulunan merkeze bağlı Bosnaköyü'ne giden kaçaklar buradan birinci derece kara askeri yasak bölgeye girdi. Sınır devriyeleri tarafından yakalanan Filistin, Fas, Suriye, Mynmar uyruklu kaçaklar İl Jandarma Komutanlığı'na gönderildi. Buradaki işlemleri tamamlanan şahıslar sınırdışı edilmek üzere Edirne Emniyet Müdürlüğü Pasaport ve Yabancılar Şube Müdürlüğü'ne teslim edildi.