$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.791.119

$

Dolar

46,6312

Euro

53,0876

£

Sterlin

61,6060

Frank

57,6334

Gram Altın

6.010,2700

Bitcoin

2.791.119

Genel

Batman'da 2 yıl önce hizmete açılan yanık ünitesi hala hasta kabul etmiyor

Sağlık Sen Batman Şubesi, Batman Bölge Hastanesi bünyesinde 2 yıl önce hizmete açılan Yanık Ünitesi'nin hala hasta kabul etmemesine tepki

01.12.2010 - 17:13
cihan_
Batman'da 2 yıl önce hizmete açılan yanık ünitesi hala hasta kabul etmiyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sağlık Sen Batman Şubesi, Batman Bölge Hastanesi bünyesinde 2 yıl önce hizmete açılan Yanık Ünitesi'nin hala hasta kabul etmemesine tepki gösterdi.

Sağlık-Sen Şube Başkanı İbrahim Kara, İki yıl önce 4 milyon liranın üzerinde para harcanarak yapılan ve Türkiye'deki en modern donanımlı yanık ünitelerinin biri olduğu ileri sürülen yanık ünitesinin durumunun adeta bir skandala dönüştüğünü ileri sürdü. Sağlık Sen Batman Şubesi, iki yıl önce şaşaalı bir törenle hizmete açılan Batman Bölge Hastanesi Yanık Ünitesi'nin, hala hasta kabulüne başlamamasına tepki gösterdi.

Yanık ünitesi önünde yapılan basın açıklamasını okuyan Sağlık Sen Şube Başkanı İbrahim Kara, Sağlık Bakanlığından bir heyetin, bir türlü açılamayan ve sertifikalı personel kazandırılmayan üniteyi incelemek üzere geldiğini ileri sürerek yanık ünitesinin kapısına kilit vurulması veya malzemelerinin başka bir ile gönderilmesinden endişe duyduklarını ifade etti.

Yanık ünitesinin biran önce hizmete açılarak, hasta kabulüne başlamasını isteyen Kara açıklamada şunları dile getirdi: "Ünite neden incelemeye alınır, acaba başka bir tasarruf mu düşünülüyor, bu gelen heyet Yanık Ünitesinin tabelasını tekrar yerine koymaya mı gelmiş, yoksa kapısına kilit vurmaya mı? Yanık Ünitesinin tam donanımlı olarak hizmet vermesi için Batman Sağlık-Sen olarak Genel Merkezimiz aracılığıyla, Sağlık Bakanlığında her türlü girişimde bulunacağımızı, bu konudaki çalışmalarımızı ısrarla ve gayretle sürdüreceğimizi kamuoyunun bilmesini istiyoruz. Buradan ilimiz Siyasetçilerine, bürokratlarına ve Sağlık Bakanlığı yetkililerine seslenmek istiyoruz; Batman gerek nüfus potansiyeli gerekse de hasta oranı ile bu hizmete şiddetle ihtiyaç duymaktadır. Lütfen harekete geçin ve Yanık Ünitesini hizmete açarak, bir an önce hasta kabulüne başlayın. Aksi takdirde dünyada iken bir insanın başına gelebilecek en kötü sağlık sorunlarından biri olan, yanığa maruz kalan hastaların ve yakınlarının ahları ne bu dünyada ne öte dünyada yakanızı bırakmayacaktır."

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın