$

Dolar

46,6301

Euro

53,2232

£

Sterlin

61,6933

Frank

57,7034

Gram Altın

6.073,6900

Bitcoin

2.767.245

$

Dolar

46,6301

Euro

53,2232

£

Sterlin

61,6933

Frank

57,7034

Gram Altın

6.073,6900

Bitcoin

2.767.245

Genel

Adnan Polat: Arda Turan'dan çok memnunum

Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, sakatlığı nedeniyle uzun süredir takımdan ayrı kalan Arda Turan'ın kaptanlığından çok memnun olduğ

01.12.2010 - 19:24
cihan_
Adnan Polat: Arda Turan'dan çok memnunum
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Galatasaray Kulübü Başkanı Adnan Polat, sakatlığı nedeniyle uzun süredir takımdan ayrı kalan Arda Turan'ın kaptanlığından çok memnun olduğunu söyledi.

LigTV'de yayınlanan Futbo Gündemi Programı'na bağlanan Başkan Polat, Arda'nın genç yaşta olmasına rağmen çok iyi bir kaptanlık yaptığını belirterek, "Arda'nın kaptanlığından memnunum. Genç yaşta olmasına rağmen bu işi çok iyi yapıyor, çok üstüne gidiliyor. Arda'yı kaybetmek kime fayda sağlar. Onun gönlünde yatan Avrupa'da oynamak ama bunun için daha çok çalışması gerekiyor. Ama Arda'nın bunu da başaracağına inanıyorum. Arda bu sezon sonun kadar hiçbir sosyal aktivitede bulunmayacak." diye konuştu.

Sezon başında kadroya dahil edilen futbolcular içinse Başkan Polat, şunları söyledi:

"Lorik Cana ve Pino'nun katkısı olduğunu düşünüyorum. Misimovic yerinde bir türlü oynamadı ve şu anda durumu belli. Musa'yı denemek için aldık. Serdar Özkan'ı her türlü imkanı verdik ama o bu formayı giymek istemiyorsa başka forma giyer."

Özellikle A Milli Takım'a gönderdikleri Sabri, Servet, Arda ve Hakan Balta'nın sakatlıklarından dolayı büyük sıkıntılar yaşadıklarını vurgulayan Başkan, "Sabri, Servet, Arda, Hakan Balta milli takımda sakatlandı. Milli takım bize çok zarar verdi. Biz milli takıma oyuncumuzu kafanızı sokacaksınız diye yolluyoruz. Federasyonda buna dikkat edecek ve bir oyuncunun sakatlığı varsa milli takımda oynatmayacak." diye konuştu.

Futbola bundan sonra daha çok vakit ayıracaklarını ifade eden Polat, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Galatasaray'ın büyüklüğü futbol takımının başarıları ile paralel değildir. Şu anda futbolda Galatasaray'a yakışan bir durum mu var? Tabii ki hayır. Biz bunu futbolda da başaracağız. Futbola artık daha çok vakit harcayacağız. Taraftarımızın üzüntülerini anlıyorum. Galatasaray'da her zaman güneş vardı. Hiçbir zaman karanlığa girmeyiz. Bizim her şeyimiz açık. Alnımız açık. Bizi itham etmesinler. Ortaya belge koysunlar."

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın