Mardin'in Nusaybin ilçesinden Midyat'a gitmek isterken önüne çıkan ok atan kirpiye çarpan sürücü, yaralı kirpiyi tedavi ettirmek için hastane acil servisine götürdü. Acil servis görevlileri kirpiye herhangi bir müdahalede bulunmayınca, veteriner hekime götürerek ilk müdahalesini yaptırdı. Aykut, kirpinin kendisine ok atması nedeniyle de tetanoz aşısı yaptırdı.
Gece saatlerinde minibüsü ile Midyat'a gitmek isteyen Fedai Aykut, Beyazsu mevkiinde önüne çıkan cisme çarptı. Araçtan indikten sonra ok atan kirpiye çarptığını fark eden Aykut, yaralı olduğunu görünce arkadaşının yardımı ile Nusaybin Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne götürdü. Burada kirpiye herhangi bir müdahalenin yapılmayacağını öğrenen Aykut, vatandaşların yardımı ile veteriner hekime başvurdu. Veteriner tarafından ilk müdahalesi yapılan kirpiyi daha sonra Dicle Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi'ne teslim edildi.
Olayın şaşkınlığını yaşayan Aykut, "Yolda giderken birden önüme bir şey çıktı. Çarpmamak için gayret gösterdim. Ancak kurtaramadım. İnip baktığımızda bize ok attı. Okları arkadaşım ve benim elime isabet etti. Bu amaçla hastanede tetanoz aşısı yaptırdık." şeklinde konuştu.