$

Dolar

46,4991

Euro

52,8454

£

Sterlin

61,2604

Frank

57,2508

Gram Altın

5.990,1100

Bitcoin

2.816.816

$

Dolar

46,4991

Euro

52,8454

£

Sterlin

61,2604

Frank

57,2508

Gram Altın

5.990,1100

Bitcoin

2.816.816

Genel

Okul kantininde yedikleri yemekten zehirlendiler

Mersin'in Tarsus ilçesindeki Anadolu Öğretmen Lisesi'nde eğitim gören 33 öğrenci okul kantininde yedikleri yemeğin ardından fenalaştı. Öğr

30.11.2010 - 14:01
cihan_
Okul kantininde yedikleri yemekten zehirlendiler
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Mersin'in Tarsus ilçesindeki Anadolu Öğretmen Lisesi'nde eğitim gören 33 öğrenci okul kantininde yedikleri yemeğin ardından fenalaştı. Öğrenciler tedavi altına alındı.

Kaymakam Orhan Şefik Güldibi ve Milli Eğitim Müdürü Ethem Sarı, Tarsus Devlet ve 70. Yıl Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan öğrencileri ziyaret etti.

Milli Eğitim Müdürü Ethem Sarı, Anadolu Öğretmen Lisesi öğrencilerinin dün okul kantininde içli köfte, mercimek çorbası ve salata yediklerini, akşam saatlerinde fenalaşarak aileleri tarafından hastanelere kaldırıldıklarını söyledi.

Öğrencilerin hayati tehlikelerinin bulunmadığını belirten Sarı, Tarsus Devlet ve 75. Yıl Devlet Hastanelerinde mideleri yıkanan 33 öğrenciden 11'inin taburcu edildiğini, 21 öğrencinin ise tedavisinin sürdüğünü anlattı.

Sarı, 'Öğrencilerimizin sağlık durumları iyi ancak bir süre daha kontrol altında tutulacaklar. Konuya ilişkin adli soruşturma sürüyor ayrıca idari soruşturma da başlatıldı." dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın