$

Dolar

46,5025

Euro

52,8024

£

Sterlin

61,2064

Frank

57,2210

Gram Altın

5.981,6000

Bitcoin

2.834.015

$

Dolar

46,5025

Euro

52,8024

£

Sterlin

61,2064

Frank

57,2210

Gram Altın

5.981,6000

Bitcoin

2.834.015

Genel

Nevşehir'de soba zehirlenmesi: 1 ölü

Nevşehir'in Avanos ilçesine bağlı Özkonak beldesinde yaşayan Feti (63) ve Nazife Ölmez (60) çifti sobadan sızan karbonmonoksit gazından ze

30.11.2010 - 13:19
cihan_
Nevşehir'de soba zehirlenmesi: 1 ölü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Nevşehir'in Avanos ilçesine bağlı Özkonak beldesinde yaşayan Feti (63) ve Nazife Ölmez (60) çifti sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Feti Ölmez, yapılan tüm müdahalelere karşın kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Yaşlı çiftin, gece saatlerinde sobaya kömür attıktan sonra yatması sonucu sobanın tütmesiyle ortaya çıkan karbonmonoksit gazından zehirlendiği sanılıyor. Sabah saatlerinde komşuları, içeriden çıkan dumandan şüphelenerek kapı zilini çaldılar ancak açan olmadı. Bunun üzerine eve giren komşuları yaşlı çiftin baygın halde yataklarında yattığını gördü. 112 Acil Servis ambulansı ile Özkonak Sağlık Ocağı'na kaldırılan çift, burada yapılan ilk müdahale sonrasında Kayseri Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

Burada yapılan tüm müdahalelere rağmen Feti Ölmez hayatını kaybetti. Eşi Nazife Ölmez'in ise yoğun bakımda tedavisi sürüyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın