$

Dolar

46,5321

Euro

53,0122

£

Sterlin

61,5360

Frank

57,2914

Gram Altın

6.007,9500

Bitcoin

2.836.859

$

Dolar

46,5321

Euro

53,0122

£

Sterlin

61,5360

Frank

57,2914

Gram Altın

6.007,9500

Bitcoin

2.836.859

Genel

Gençlerbirliği, Konyaspor'u yenip 4 maç sonra galip gelmek istiyor.

Ligde alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Gençlerbirliği, hafta sonunda karşılaşacağı Konyaspor maçı hazırlıklarına başladı.Spor T

30.11.2010 - 17:35
cihan_
Gençlerbirliği, Konyaspor'u yenip 4 maç sonra galip gelmek istiyor.
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ligde alt sıralardan kurtulma mücadelesi veren Gençlerbirliği, hafta sonunda karşılaşacağı Konyaspor maçı hazırlıklarına başladı.

Spor Toto Süper Lig'de oynadığı son dört karşılaşmada galibiyet yüzü göremeyen başkent ekibi, ligin 15. haftasında karşılaşacağı Konyaspor maçı hazırlıklarına başladı. Teknik Direktör Ralf Zumdic yönetiminde İlhan Cavcav Tesisleri'nde yapılan çalışma yaklaşık iki saat sürdü. Teknik Direktör Ralf Zumdick'in oyuncularıyla kısa süreli bir görüşme yapmasının ardından antrenman düz koşu ile başladı. Düz koşunun ardından ısınma ve kültür fizik hareketlerine geçen ouyuncular daha sonra kondisyon ve çabukluk çalışması yaptı. Antrenmanın son bölümünde ise yapılan çift kale maç ile çalışma sona erdi. Haftanın ilk çalışmasına sakatlıkları devam eden Mahmut, Jurri, Stewart, Harbuzi, Zec ve jedinac katılmazken Aykut ve Mustafa Pektemek ise takımdan ayrı düz koşu yaptı.

Antrenman öncesi Konyaspor maçı ile ilgili değerlendirmede bulunan Soner ve Serkan Çalık ise son haftalarda istedikleri sonuçları alamadıklarını, sıkıntılı günler yaşamamak için Konyaspor deplasmanından 3 puanla dönmeleri gerektiğini söylediler.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın