İzmir'de AK Parti Çiğli İlçe Başkanlığı, İstasyonaltı Mahallesi'ndeki alt geçitlerle ilgili bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıya CHP'li belediye meclis üyesi de destek verdi. AK Parti İlçe Başkanı Funda Özçoban "İzmir Büyükşehir Belediyesi, eğitimde de şehri taşımalı sisteme döndürdü." dedi
Toplantıda Özçoban, Büyükşehir Belediyesi'nin Çiğli'de yapmadığı alt geçitler ve mevcut geçidin yıkılması sebebiyle halkın mağduriyetini dile getirmek istediklerini söyledi. Çarşı Camisi önü Eskikasaplar Meydanı'ndaki toplantıya AK Partililer, Çiğli Belediye Meclisi CHP'li Üyesi Önder Özdemir ve diğer vatandaşlar katıldı. İlçe Başkanı Özçoban, Çiğli'nin en önemli probleminin ortadan yolla ikiye bölünmesi ve bunun sebep olduğu ulaşım sıkıntıları olduğunu belirtti. 1997 yılından beri bitirilemeyen hafif raylı sistemin Çiğli'yi ikiye böldüğünü, alt ve üst geçitlerin bitirilmediğini, asansörlerinin çalışmadığını, lambalarının yanmadığını, mevcut alt geçidin de yıkıldığı söyledi. Funda Özçoban, "En önemlisi de eğitimde yaşanan zorluklardır. İzmir Büyükşehir Belediyesi, şehirdeki eğitimi doğu illerindeki gibi taşımalı sisteme döndürdü. Koydukları servisler de tıkabasa doluyor." şeklinde konuştu. Problemin, hafi raylı sitemin Karşıyaka'da olduğu gibi Çiğli'de de yer altına alınmaması, bu ilçedekilerin ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmesi olduğu söyledi.
CHP'li Meclis Üyesi Özdemir ise, "Bunları her toplantıda gündeme getiriyoruz ama ilgilenen yok. İsterdim ki CHP'li meclis üyeleri de burada olsaydı. Ben halk için destek veriyorum" dedi.
Daha sonra mevcut alt geçitte çalışmayan asansörler, yanmayan ışıklar, yapılması planlanan ancak bitirilmeyen alt geçit, yıkılan ve yerinde büyük bir çukur oluşarak tehlike saçan eski geçit yerinde incelendi. O sırada pazardan dönen Hasan Balyemez, eşi Emine Balyemez ve astım hastası Ayşe İmren isimli vatandaşlar da asansörlerin çalışmaması yüzünden çektikleri sıkıntıyı dile getirdi.