$

Dolar

46,5178

Euro

53,0325

£

Sterlin

61,5541

Frank

57,4162

Gram Altın

6.021,2500

Bitcoin

2.762.282

$

Dolar

46,5178

Euro

53,0325

£

Sterlin

61,5541

Frank

57,4162

Gram Altın

6.021,2500

Bitcoin

2.762.282

Genel

Adıyaman'ın su sıkıntısı minimuma inecek

Adıyaman şehir içme suyunu Narlıkuyu depolarından şehir merkezine taşıyan 3 şebekeden 2'si tamamlanarak faaliyete girdi. Altınşehir

30.11.2010 - 19:12
cihan_
Adıyaman'ın su sıkıntısı minimuma inecek
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Adıyaman şehir içme suyunu Narlıkuyu depolarından şehir merkezine taşıyan 3 şebekeden 2'si tamamlanarak faaliyete girdi.

Altınşehir Mahallesi ile Atatürk Bulvarı'nın kuzey bölgesinin su ihtiyacını sağlayan 2 farklı şebeke tamamlanarak depo bağlantısı yapıldı. Bulvarın güney kesimine su taşıyan şebekenin tamamlanması için çalışmalar aralıksız sürdürülüyor. Burasının da kısa sürede tamamlanarak, hizmete sunulacağı belirtildi.

Adıyaman'ın içme suyu ihtiyacının karşılanması amacıyla 40 yıl önce Gürlevik membasından su getirildiğini kaydeden Belediye Başkanı Necip Büyükaslan, "Bu suyun ana depodan şehre verilmesi için günün şartlarına göre şebekeler döşendi. Aradan geçen bunca zamanda o şebekeler yetersiz kaldı. Havşeri suyunun da gelecek olmasıyla mutlaka bu şebekelerin değiştirilmesi gerekiyordu. Bu yüzden şebekelerin yenilenmesi için çalışmalar başlattık. Şu anda çağın gereklerine uygun yeni şebekeler döşeniyor. Kısa süre önce başlanan şebeke yenileme faaliyetleri neticesinde önemli bir mesafe kat edildi. Altınşehir Mahallesi ile Atatürk Bulvarı'nın kuzey bölgesinin suyunu sağlayan 2 şebeke tamamlanarak depo bağlantısı yapıldı." dedi.

Yeni döşenen şebekenin modernliğine işaret eden Büyükaslan, "Bulvarın güney kesimine uzanacak şebeke kısa sürede tamamlanacak. Eski 250'lik boruların yerine 500'lük polilen (HDPE), 600'lük AÇB (ASBEST) boruların yerine ise 800'lük çelik borular döşeniyor. Şebekelerin toplam uzunluğu 6 bin metredir. Atatürk Bulvarı'nın kuzey bölgesinin su ihtiyacını karşılayan şebekenin depoya bağlantısını geçtiğimiz pazar ve pazartesi günleri yaptık. Bu nedenle söz konusu bölgeye 2 gün su veremedik. Şu anda bölgenin tamamının suyu akıyor." ifadelerini kullandı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın