$

Dolar

46,5049

Euro

52,8154

£

Sterlin

61,3761

Frank

57,2933

Gram Altın

6.102,8700

Bitcoin

2.914.551

$

Dolar

46,5049

Euro

52,8154

£

Sterlin

61,3761

Frank

57,2933

Gram Altın

6.102,8700

Bitcoin

2.914.551

Genel

Sokağını asfaltlayan belediye ekiplerine çay ikram etti

Antalya'nın merkez ilçelerinden Döşemealtı'nda yaşayan emekli öğretmen yıllardır özlemini çektiği asfaltı kapısının önüne kadar getiren be

29.11.2010 - 19:23
cihan_
Sokağını asfaltlayan belediye ekiplerine çay ikram etti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Antalya'nın merkez ilçelerinden Döşemealtı'nda yaşayan emekli öğretmen yıllardır özlemini çektiği asfaltı kapısının önüne kadar getiren belediye ekiplerine çay ikram etti.

Döşemealtı Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü asfalt çalışmalarını sürdürüyor. Geçen hafta Yalınlı Mahallesi'nin yollarını asfaltlayan ekipler, bu hafta ise Nebiler Mahallesi'nde halk arasında Ağa Gölü mevkii olarak bilinen bölgenin yollarını asfaltlamaya başladı. Nebiler Mahallesi'ne 17 bin metrekare asfalt döken ekipler, yıllardır asfalt bekleyen mahalle sakinlerini tozdan ve çamurdan kurtarıyor. Döşemealtı Belediyesi son 1,5 yıl içerisinde bölgede 600 bin metrekare sıcak asfalt çalışması gerçekleştirdi.

Belediyenin asfalt çalışmasından mutlu olan ilçe sakinleri çalışmaları yakından izliyor. Nebiler Mahallesi'ne 2005'te yerleştiğini anlatan emekli öğretmen Gülten Akay, ekiplere çay ikram ederek, yaptıkları asfalt çalışmasından dolayı teşekkür etti. Gülten Akay, "2005 yılından bu yana asfalt bekliyoruz. Tozdan ve çamurlu yoldan çektiğimiz çileyi burada yaşayanlar çok iyi bilir. Mahallemize bir de park istiyoruz." diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın