$

Dolar

46,4783

Euro

52,9345

£

Sterlin

61,3663

Frank

57,3955

Gram Altın

6.160,8700

Bitcoin

2.897.064

$

Dolar

46,4783

Euro

52,9345

£

Sterlin

61,3663

Frank

57,3955

Gram Altın

6.160,8700

Bitcoin

2.897.064

Genel

Sigara deposundan 200 bin TL gasp eden şebeke üyeleri adliyeye sevk edildi

Kırşehir Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerinin, 3 ilde yaptığı operasyonla gözaltına alınan biri bayan 8 kişi adliy

29.11.2010 - 13:39
cihan_
Sigara deposundan 200 bin TL gasp eden şebeke üyeleri adliyeye sevk edildi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kırşehir Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerinin, 3 ilde yaptığı operasyonla gözaltına alınan biri bayan 8 kişi adliyeye sevk edildi.

Operasyon, yaklaşık bir ay önce bir sigara deposuna silah zoruyla girilip, 100 bin lira para ve 100 bin liralık sigara çalan gasp şebekesine yönelik yapıldı.

Asayiş Şube Müdürlüğü Gasp ve Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri tarafından yaklaşık iki gün önce eş zamanlı olarak, başta Kırşehir, Ankara ve İzmir'de yapılan operasyonda, K.D., E.B., K.P., İ.K., K.Ö., B.P., M.K. ve M.P. isimli şahıslar yakalandı. Şahıslar, Bağbaşı Mahallesi'ndeki Asayiş Şube Müdürlüğü'ne yapılan sorguları ardından bugün Kırşehir Adliyesi'ne sevk edildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın