$

Dolar

46,4783

Euro

52,9345

£

Sterlin

61,3663

Frank

57,3955

Gram Altın

6.160,8700

Bitcoin

2.897.064

$

Dolar

46,4783

Euro

52,9345

£

Sterlin

61,3663

Frank

57,3955

Gram Altın

6.160,8700

Bitcoin

2.897.064

Genel

Ordu Belediye Başkanı Torun: 'Kentli olma' kültürünü oluşturmakta bazen sıkıntılar çekiyoruz

Ordu Belediye Başkanı Seyit Torun, Ordu Üniversitesi Meslek Yüksekokulu'na bağlı Yerel Yönetimler Bölümü öğrencilerinin düzenlediği söyleş

29.11.2010 - 13:52
cihan_
Ordu Belediye Başkanı Torun: 'Kentli olma' kültürünü oluşturmakta bazen sıkıntılar çekiyoruz
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ordu Belediye Başkanı Seyit Torun, Ordu Üniversitesi Meslek Yüksekokulu'na bağlı Yerel Yönetimler Bölümü öğrencilerinin düzenlediği söyleşiye katıldı. Meslek Yüksekokulu Toplantı salonunda düzenlenen söyleşide öğrenciler, Başkan Seyit Torun'a Yerel Yönetimler ve Ordu Belediyesi'nin çalışmaları hakkında sorular yöneltti.

Başkan Seyit Torun, yerel yönetimlerin o kentte yaşayan insanların sorunlarına çözüm oluşturmada en ön sıralarda yer aldığını belirterek, "Hizmet insan içindir. Ancak 'kentli' olma kültürünü oluşturmakta bazen sıkıntılar çekiyoruz. Bu kenti sahiplenmek gerekir. Her bireyin evinin dışındaki yaşam alanlarını da kendi eviymiş gibi kabul ederek korumaya çalışması gerekir. Belediyecilik insanın doğumundan ölümüne kadar yaşanan süreçte her an insanla iç içedir." dedi.

Yerel yönetimlerin insanla daha iç içe bir modelde hizmet verdiğinin altını çizen Başkan Seyit Torun, zaman içerisinde kentlilik kültürünün daha da oturacağını ve yaşanan bazı olumsuzluklarında ortadan kalkacağını belirtti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın