$

Dolar

46,5035

Euro

53,0221

£

Sterlin

61,5139

Frank

57,4685

Gram Altın

6.129,0100

Bitcoin

2.902.865

$

Dolar

46,5035

Euro

53,0221

£

Sterlin

61,5139

Frank

57,4685

Gram Altın

6.129,0100

Bitcoin

2.902.865

Genel

Mersin Üniversitesi öğrencileri çektikleri kısa filmlerle ödül aldı

Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü 4. sınıf öğrencileri, 'Yapım Yönetim' dersi kapsamında çektikler

29.11.2010 - 15:31
cihan_
Mersin Üniversitesi öğrencileri çektikleri kısa filmlerle ödül aldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Mersin Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü 4. sınıf öğrencileri, 'Yapım Yönetim' dersi kapsamında çektikleri kısa filmlerle iki ayrı yarışmada ödüle layık bulundu.

TBMM Başkanı Mehmet Ali Şahin'in himayelerinde, Aile ve Çocuktan Sorumlu Devlet Bakanı Selma Aliye Kavaf'ın desteklerinde, İstanbul Üniversitesi, Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu, Çocuk Vakfı işbirliğinde 25-27 Şubat 2011'de gerçekleşecek I. Türkiye Çocuk Hakları Kongresi çerçevesinde düzenlenen 1. Hakları Çalınmış Çocuklar Kısa Film Yarışması sonuçlandı.

Atalay Taşdiken, Can Soysal, İhsan Kabil, Mustafa Ruhi Şirin, Semih Kaplanoğlu'ndan oluşan Seçici Kurul, başvuruda bulunan 34 kısa film arasından Mersin Üniversitesi öğrencisi Bilal Çakay'ın "Salıncak" adlı kısa filmini birinci seçerek 10 bin TL'lik maddi ödül almaya değer buldu.

Yarışmanın ana teması olan hakları çalınmış çocuklar içeriğine sinema dili ve etkileyici görsel anlatımı nedeniyle ödüllendirilen "Salıncak" adlı kısa filmde, çocukluğu çalınmış bir çocuk gelinin öyküsü anlatılıyor. Yarışmanın ödül töreni, 25-27 Şubat 2011 tarihlerinde İstanbul'da gerçekleşecek olan I. Türkiye Çocuk Hakları Kongresi programı içinde düzenlenecek.

"Salıncak", yurt içi ve yurt dışı birçok festivalde de gösterime değer bulunmuş ve ödüllendirilmişti. Bir birincilik ödülü de, Bilal Çakay'ın, sınıf arkadaşı Sedat Azazi ile birlikte yönettiği "Yabancı" filmine geldi. Manisa Belediyesi tarafından düzenlenen 1. Ulusal Altın Üzüm Kısa Film Festivali'nde öğrencilerin "Yabancı" adlı kısa filmi, akademisyen ve sanatçıların yer aldığı jüri üyeleri tarafından kurmaca dalında birinciliğe değer bulundu. Manisa'da düzenlenen törende öğrenciler birincilik ödüllerini Manisa Belediye Başkanı Cengiz Ergün'ün elinden aldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın