Antalya'nın Manavgat ilçesi Halk Kütüphanesi Müdürlüğü, eylül, ekim ve kasım aylarında en çok kitap okuyan 45 öğrenci ve velilerini Antalya'yı gezdirerek ödüllendirdi. Kitap kurdu öğrenciler, Antalya'nın tarihi ve doğal güzelliklerine hayran kaldı. Öğrenciler, mini city ve hayvanat bahçesinde hatıra fotoğraf çektirdi. Manavgat Halk Kütüphanesi Müdürü Hidayet Oktay, bu tür gezilerle kitap okuyanların farklılığı olduğunu göstermek istediklerini kaydetti. Dünyada sessiz öğretmenlerin kitaplar olduğunu belirten Oktay, insanın en iyi dostunun kitaplar olduğunu ifade etti.
Kitap kurdu öğrenciler Antalya gezisiyle ödüllendirildi
Antalya'nın Manavgat ilçesi Halk Kütüphanesi Müdürlüğü, eylül, ekim ve kasım aylarında en çok kitap okuyan 45 öğrenci ve velilerini Antaly
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?