Libya lideri Muammer Kaddafi, Avrupa-Afrika Zirvesi'nin ardından Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a jest yaptı. İki lider, baş başa yemek yedi.
Yemekte Kaddafi'nin Erdoğan'a, "Birçok liderle ikili görüşmemiz var. Ancak ilk sizinle başlamayı uygun gördük. Zira onur konuğumuzsunuz. Katılımınız ve çok güzel konuşmanız için çok teşekkür ederiz. Bizi mutlu ettiniz." dediği öğrenildi. Erdoğan da gösterdikleri ev sahipliğinden ötürü Kaddafi'ye teşekkür etti.