$

Dolar

46,4864

Euro

53,0281

£

Sterlin

61,5098

Frank

57,4333

Gram Altın

6.170,1300

Bitcoin

2.901.591

$

Dolar

46,4864

Euro

53,0281

£

Sterlin

61,5098

Frank

57,4333

Gram Altın

6.170,1300

Bitcoin

2.901.591

Genel

Kardemir Karabükspor - Ankaragücü maç sonu....

Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasında oynanan Kardemir Karabükspor - Ankaragücü maçında sahadan 5 - 1 galip ayrılan, Kardemir D. Ç Karabük

28.11.2010 - 18:21
cihan_
Kardemir Karabükspor - Ankaragücü maç sonu....
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Spor Toto Süper Lig'in 14. haftasında oynanan Kardemir Karabükspor - Ankaragücü maçında sahadan 5 - 1 galip ayrılan, Kardemir D. Ç Karabükspor'da yüzler gülüyor.

Emenike (2), İlhan ve Birol'un (2) golleriyle sahadan 5 - 1 galip ayrılan Kardemir D. Ç Karabükspor'un başarılı Teknik Direktörü Yücel İldiz, elde edilen farklı galibiyet nedeniyle oyuncularını tebrik ederken, 'Ne olursa olsun sezon sonuna kadar kendi anlayışımızdan ayrılmayacağız. Bu maç ilk başlarda zordu fakat futbolcularım zoru kolaya çevirerek bizi sevindirdi.' dedi.

ÜMİT ÖZAT'TAN İSTİFA SİNYALİ

Ankaragücü Teknik Direktörü Ümit Özat ise alınan farklı mağlubiyet nedeniyle oldukça moralsiz olmasına rağmen basın toplantısına gelerek kötü oynadıklarını söyledi.

Ümit Özat, yaptığı açıklamada, '5 - 1 bitmiş bir maçın ardından aslında pek bir şey söylenmez. Fakat bir şeyler söylemek gerekirse büyük hatalar yaptık. Maçın sonlarına doğru hakaret eden kendi taraftarlarımıza bir şey söylemiyorum, kötü söz sahibine aittir. Bundan sonra eşimle yardımcılarımla ve diğer çalıştığım arkadaşlarımla oturup konuşacağım ve bazı kararlar alacağım.' dedi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın