$

Dolar

46,4864

Euro

53,1314

£

Sterlin

61,5467

Frank

57,4688

Gram Altın

6.153,0700

Bitcoin

2.924.734

$

Dolar

46,4864

Euro

53,1314

£

Sterlin

61,5467

Frank

57,4688

Gram Altın

6.153,0700

Bitcoin

2.924.734

Genel

Aliağa Petkim antrenörü Üner: Oyuncularımızın gayretiyle galip geldik

Beko Basketbol Ligi'nde Pınar Karşıyaka'yı mağlup eden Aliağa Petkim'in antrenörü Halil Üner, 'Oyuncularımızın müthiş gayreti ve taraftar

28.11.2010 - 13:23
cihan_
Aliağa Petkim antrenörü Üner: Oyuncularımızın gayretiyle galip geldik
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Beko Basketbol Ligi'nde Pınar Karşıyaka'yı mağlup eden Aliağa Petkim'in antrenörü Halil Üner, 'Oyuncularımızın müthiş gayreti ve taraftarımızın desteğiyle maçı galip tamamladık.' dedi.

Üner, maçtan sonra yaptığı açıklamada, Aliağa'da kazandıkları Oyak Renault ve Beşiktaş Cola Turka maçlarının ardından Pınar Karşıyaka'yı da mağlup ettiklerini, takımda çaylak oyuncuların bulunduğunu ve bunların iniş çıkışlar yaşayabildiğini söyledi.

Türk oyunculardan çok memnun olduğunu kaydeden Üner, 'Aliağa'da daha önce oynadığımız Antalya maçı hakkında fazla bir şey söylemek istemiyorum. Sezon bittikten sonra bu konunun üzerinde duracağım ancak haksızlığa uğradığıma inanıyorum. Biz bir takımız. Erdemir maçında cezam nedeniyle sahada yoktum, bunun sıkıntısını çekmiştik. Oyuncularımızın müthiş gayreti ve taraftarımızın desteğiyle maçı galip tamamladık.' dedi.

Üner, maçla ilgili bir itirazlarının bulunmadığını belirterek, '4. periyottaki olayı masayla konuşup anladık ve biz de itiraz etmedik.' diye konuştu.

Aliağa Petkimli Hüseyin Beşok ise kendi sahalarında maç kaybetmek istemediklerini belirterek, 3 kere geriye düştükleri müsabakayı galip tamamladıkları için mutlu olduklarını söyledi.

Pınar Karşıyaka baş antrenörü Hakan Demir de yaptığı açıklamada, iyi bir müsabakanın geride kaldığını belirterek, 'Seyredenler için çok güzel bir maçtı. Son top bizde olmasına rağmen kullanamadık ve mağlup olduk.' dedi.

Demir, Avrupa kupalarında kazandıkları maçların ardından ligde mağlup olduklarının hatırlatılması üzerine, 'Geçen sene Avrupa kupalarında mücadele etmiyorduk ve Aliağa Petkim'e geçen sene de kaybetmiştik. Sadece sonuca bakmamak gerekiyor. Son iki maçımızı son topta kaybettik. Bir düşüşle alakası yok. İlk yarılarını iyi oynadığımız müsabakaları, son toplarla kaybettik. Bunlar basketbolun içinde var.' yorumunu yaptı.

Pınar Karşıyakalı Ahmet Erdoğan da maça iyi başlamalarına rağmen sonunu getiremediklerini belirterek, 'Taraftarımızından özür diliyoruz. Şanssız bir top yüzünden maçı verdik. Önümüzde Avrupa maçımız var ve Avrupa'da iyi gidiyoruz. Daha iyi olmaya çalışacağız.' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın