$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.971.946

$

Dolar

46,4854

Euro

53,1730

£

Sterlin

61,6319

Frank

57,5030

Gram Altın

6.209,0500

Bitcoin

2.971.946

Genel

Galatasaray, Beşiktaş maçının son çalışmasını yaparak kampa girdi

Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı; bu akşam Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazır

27.11.2010 - 23:42
cihan_
Galatasaray, Beşiktaş maçının son çalışmasını yaparak kampa girdi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı; bu akşam Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

Spor Toto Süper Lig'in ilk yarıdaki son derbisinde Beşiktaş'ı konuk edecek olan Galatasaray, bu önemli maçın hazırlıklarını Teknik Direktör Gheorghe Hagi yönetiminde yardımcıları Tugay Kerimoğlu, Bogdan Vintila, Nezih Boloğlu ve kondisyoner Giovanni Melchiorre yönetiminde yaptı.

Sarı - kırmızılı futbolcular antrenman için 1 No'lu Saha'da bir araya geldi. Isınma ve açma germe çalışmaları ile başlayan antrenmanda futbolcular topla taktik, pozisyon ve kondisyon çalışmaları yaptı. Antrenmanın son bölümünde ise dar alanda çift kale maç oynandı.

Antrenmana sakat ve tedavisi devam eden oyuncular dışında tüm futbolcular katıldı. Arda Turan ve Serkan Kurtuluş kondisyoner yönetiminde saha çalışmalarına devam etti. Mustafa Sarp'ın tedavisine ise fizyoterapist eşliğinde devam edildi.

Galatasaray Profesyonel Futbol A Takımı, antrenman sonrasında Florya Metin Oktay Tesisleri'nde kampa girdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın