$

Dolar

46,4646

Euro

53,1076

£

Sterlin

61,5966

Frank

57,4319

Gram Altın

6.256,3600

Bitcoin

2.988.959

$

Dolar

46,4646

Euro

53,1076

£

Sterlin

61,5966

Frank

57,4319

Gram Altın

6.256,3600

Bitcoin

2.988.959

Genel

Başkan Tursun, muhtarlara ilçeyi gezdirdi

Antalya'nın Döşemealtı ilçesinde Belediye Başkanı Nurettin Tursun, mahalle muhtarını bir araya getirerek yaptıkları çalışmaları yerinde an

27.11.2010 - 16:30
cihan_
Başkan Tursun, muhtarlara ilçeyi gezdirdi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Antalya'nın Döşemealtı ilçesinde Belediye Başkanı Nurettin Tursun, mahalle muhtarını bir araya getirerek yaptıkları çalışmaları yerinde anlattı.

Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, mahalle muhtarları, meclis üyeleri ve birim müdürleri ile birlikte otobüs turu yaparak ilçeyi gezdirdi. Başkan Tursun ve beraberindekiler on dört mahalle gezerek, çalışmaları yerinde inceledi. Her muhtar kendi mahallesini gezerken, isteklerini Başkan Tursun'a ve birim müdürlerine aktardı. Muhtarlar diğer mahalleleri gezi turunda yakından tanıyarak, oralara yapılan hizmetleri öğrenme fırsatı yakaladı.

Döşemealtı'nın merkezdeki en büyük ilçe olduğunu belirten Başkan Nurettin Tursun, geniş bir alana hizmet götürmek zorunda olduklarını belirterek, "Ancak belediye başkanlığı makamı ağlama duvarı değildir. Vatandaşımız en ücra köşeye ev yapmak istese, yolunu açmak zorundayız. Hizmeti ayağına götürmek zorundayız." dedi.

Başkan Tursun 1,5 yıllık görev süreleri içinde Döşemealtı'na onlarca park, yüzlerce kilometre asfaltlanmış yol, yeni elektrik hatları, TOKİ konutları kazandırdıklarını söyledi. 2011 ve 2012'nin 'hizmet yılı' olacağını ifade eden Tursun, "Vatandaşımıza söz verdiğimiz, yaşamsal öncelik arz eden projelerimizin tamamını gerçekleştireceğimizden hiç kimsenin kuşkusu olmasın. Bu ilçede yaşayan herkesin ortak hayali olan 'Yeni Antalya'yı Döşemealtı'nda oluşturacağız. Önümüzdeki günlerde hizmet binamızın, kapalı spor salonumuzun temelini atacağız. Hükümet binamız yatırım programa alındı. İnşallah önümüzdeki iki yıl içerisinde kamu kurumlarımızı bir alanda toplayacağız." diye konuştu.

Tursun, muhtarlardan gelen hastane talebine ise, konuyla ilgili çalışmaların sürdürdüğü cevabını verdi.

Düzlerçamı ve Nebiler mahallelerinde inceleme yaptıkları bilgisini paylaşan Nurettin Tursun, Antalya'nın en büyük kent ormanını ilçelerine kazandırmaya hazırlandıklarını dile getirdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın