$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.981.288

$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.981.288

Genel

Okulların geleceği Üsküdar'da tartışılacak

İstanbul Gönüllü Eğitimciler Derneği, ikincisini düzenlediği 'Öğretmenim Sempozyumu'nda okulların geleceğini tartışmaya açıyor. Ü

26.11.2010 - 15:45
cihan_
Okulların geleceği Üsküdar'da tartışılacak
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İstanbul Gönüllü Eğitimciler Derneği, ikincisini düzenlediği 'Öğretmenim Sempozyumu'nda okulların geleceğini tartışmaya açıyor.

Üsküdar Bağlarbaşı Kültür Merkezi'nde 27 Kasım Cumartesi günü gerçekleştirilecek '2. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu'nun ana teması; "Okulun Geleceği/Geleceğin Okulu" olarak belirlendi. Yaklaşık 1000 öğretmenin katılacağı sempozyumda çeşitli branşlara mensup öğretmenler tarafından 25 bildiri sunulacak.

Açılış konuşmasını İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Muammer Yıldız'ın yapacağı sempozyum'un "Okulu Tartışmak" başlıklı ilk oturumda Giresun Çanakçı Çok Programlı Lisesi Müdürü Engin KABAN, "Sosyal Değişme, Popüler Kültür ve Değerler Üçgeninde Okulun Geleceği" başlıklı bir bildiri sunacak. Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğünden katılan İ. Halil Aaltınok'un da "Milli Eğitim Bakanlığının Öğretmen Yetiştirme Politikaları" konulu bildirisiyle katılacağı Sempozyum 3 ayrı salonda 7 oturum halinde gerçekleştirilecek.

Sempozyun Düzenleme Kurulu Başkanı G. Erenoğlu'nun verdiği bilgiye göre geçen yıl 500 öğretmenin katılımıyla ilki düzenlenen sempozyuma bu yıl da 1000'den fazla öğretmenin katılması bekleniyor. Prof. Dr. Selahattin Turan'ın kapanış konuşmasını yapacağı sempozyuma başvurular www.igeder.org.tr adresi üzerinden gerçekleştiriliyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın