Giresun Çağrı Koleji'nde, 24 Kasım Öğretmenler Günü'nde ilde görev yapan öğretmenler arasında masa tenisi turnuvası düzenledi.
Çağrı Koleji Okul Müdür Yardımcısı Soner Serdar, turnuva ile ilgili yaptığı açıklamada, öğretmenleri yoğun mesai ortamından bir nebze olsun kurtarmak ve rahatlatmak amacıyla turnuvanın düzenlendiğini söyledi. Turnuvaya katılan öğretmenlerden, etkinlikle ilgili teşekkürler aldıklarını vurgulayan Serdar, turnuvayı geleneksel hale getirmek istediklerini aktardı.
Turnuvada birinciliği Yalçın Usta, ikinciliği Süleyman Akdemir, üçüncülüğü de Mustafa Alçelik kazandı.