$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.795.529

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.795.529

Sağlık

Öğrenciler şebeke suyundan zehirlendi

Bursa'nın Orhaneli ilçesine bağlı Fadıl köyünde, 23 ilköğretim okulu öğrencisinin şebeke suyundan zehirlendiği iddia edildi.

05.11.2010 - 20:20
yelizogreten
Öğrenciler şebeke suyundan zehirlendi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Taşımalı sistemle eğitim veren Fadıl İlköğretim Okulunda okuyan 23 öğrenci, şebeke suyundan içtikten sonra rahatsızlandı.

Yakınları tarafından ishal ve karın ağrısı şikayetiyle Orhaneli Devlet Hastanesine götürülen öğrencilerin, zehirlendiği belirlendi.

Orhaneli Kaymakamı Ahmet Atılkan, Fadıl köyünde öğle saatlerinde yaklaşık bir saatlik su kesintisi olduğunu belirterek, suyun tekrar şebekeye verilmesinden sonra çocukların içtiği sudan zehirlendiklerini tahmin ettiklerini söyledi.

Atılkan, sağlık ekipleri ile ilçe tarım müdürlüğü ekiplerinin araştırma yapmak için köye gönderildiğini belirtti.

Zehirlenen çocukların sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın