$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.787.101

$

Dolar

46,6234

Euro

53,1263

£

Sterlin

61,6079

Frank

57,5946

Gram Altın

6.099,9300

Bitcoin

2.787.101

Sağlık

Rusya, 52 ton üzümü Türkiye'ye geri gönderdi

Türkiye'den Rusya'ya getirilen 52 ton üzüm geri gönderildi. Rus yetkililer, Türk ürününde Akdeniz sineğinin bulunduğunu gerekçe gösteriyor.

09.10.2010 - 16:58
ahmetsezer
Rusya, 52 ton üzümü Türkiye'ye geri gönderdi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Rusya’nın güneyindeki Krosnodar bölgesinde Bitki Koruma ve Karantina Koruma Federal Kurumu (Rosselhoznadzor) yetkilileri, Türkiye’den getirilen 52 ton üzüme el koyarak inceleme yaptı. Ürünün Rus işadamı İ. Gonçarov’a ait olduğu da belirtildi.

Rosselhoznadzor yetkilileri, üzümün Türkiye’den Rusya’nın Karadeniz kıyısı Novorossiysk limanına getirildiğini kaydetti.

Laboratuvar ortamında yapılan araştırmada, ürün üzerinde bitkiler için zararlı sayılan Akdeniz sineği bulunduğu ortaya çıktı. Bunu gerekçe gösteren Rosselhoznadzor, 52 ton üzümün Türkiye’ye geri gönderilmesine karar verdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın