$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.826.641

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.826.641

Sağlık

Atatürk Havalimanı'nda şarbon paniği

İstanbul'da Atatürk Havalimanı'na uçakla gelen kargodan çıkan toz nedeniyle 6 ABD askeri ile bir Türk, karantina altına alındı.

03.09.2010 - 11:34
Timeturk Editör
Atatürk Havalimanı'nda şarbon paniği
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Alınan bilgiye göre, Atatürk Havalimanı'nda görev yapan ve gelen kargoları teslim alan Amerikalı bir asker, dün gelen kargo paketlerinden birini şüphe üzerine açınca bir tozla karşılaştı.

Durumun Atatürk Havalimanı yetkililerine bildirilmesinin ardından Sağlık Bakanlığı Hudut ve Sahiller Genel Müdürlüğü Sağlık Denetleme Merkezi olaya müdahale etti. İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Ulusal Medikal Kurtarma Ekipleri (UM-KE) Atatürk Havalimanı'na gönderildi.

Ekipler, kargoda bulunan tozun şarbon olabileceği ihtimaline karşı NATO'da görevli 6 Amerikalı asker ile bir Türk görevliyi Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırarak karantinaya aldı.

Şarbonlu olduğundan şüphe edilen paket ise incelenmek üzere laboratuvara götürülürken, sonuçların 2 günde belli olacağı bildirildi.

Şüpheli tozun bulunduğu kargoyu taşıyan araç, Çelebi Yer Hizmetleri'ne çekilerek koruma altına alındı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın