$

Dolar

46,5165

Euro

53,0444

£

Sterlin

61,5945

Frank

57,4420

Gram Altın

6.025,3000

Bitcoin

2.751.015

$

Dolar

46,5165

Euro

53,0444

£

Sterlin

61,5945

Frank

57,4420

Gram Altın

6.025,3000

Bitcoin

2.751.015

Sağlık

Doktorlar da unutkan çıkınca(!)

İngiliz Ulusal Sağlık Servisi (NHS), yayınladığı raporla ameliyatlarda bir yıl içinde doktorların 770'den fazla alet ve objeyi hastalarının içinde bıraktıklarını açıkladı.

21.03.2010 - 09:22
Timeturk Editör
Doktorlar da unutkan çıkınca(!)
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

The Sun gazetesinde yer alan habere göre, son 2 yılda NHS personeli tarafından yapılan tıbbi hatalar arasında, İngiliz bir adamın yanlış organın alınması sonucu kısır olması da bulunuyor.

Sadece 2008 yılında hastaların içinden 722 tane obje çıkarıldığı belirtilen raporda, aletlerin arasında kıskaç, neşter, sargı bezi ile ilaç sürmeye veya yara temizlemeye özgü sünger parçası bulunduğu ifade edildi. NHS ameliyatları süresince her gün 11 hastanın ciddi şekilde zarar gördüğü kaydedildi.

Diğer yanlışlar arasında ise, hemşirelerin ve doktorların yanlış ilaç ya da yanlış kan vermeleri ve aletlerin uygun şekilde sterilize edilmemesi yer alıyor.

Son 5 yıl içinde, ameliyatlar süresince hemen hemen 12 bin 200 hastanın organının delindiği de belirtildi.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın