$

Dolar

46,5231

Euro

53,0010

£

Sterlin

61,5249

Frank

57,4078

Gram Altın

5.975,4800

Bitcoin

2.867.019

$

Dolar

46,5231

Euro

53,0010

£

Sterlin

61,5249

Frank

57,4078

Gram Altın

5.975,4800

Bitcoin

2.867.019

Sağlık

Ortadoğu'nun tıp merkezi olmak istiyor

HATAY Mustafa Kemal Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi göz polikliniğinden günde 70 hasta hizmet alıyor.

27.01.2010 - 11:20
Timeturk Editör
Ortadoğu'nun tıp merkezi olmak istiyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

5 öğretim üyesi ve 6 Asistan ile hizmet veren klinik, Hatay genelinde olduğu gibi yakın illerden de ilgi görüyor. MKÜ Rektörü Şerefettin Canda sürdürdüğü rutin hasta ziyaretlerini bu kez göz polikliniğinde devam ettirdi.

Poliklinikte Yrd. Doç. Dr. Mesut Coşkun'dan genel bilgi alan Canda, eksikliklere rağmen şu anda günde 70 olan hasta sayısının eksikliklerin giderilmesinin ardından 100'e kadar çıkacağını söyledi.

Mustafa Kemal Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'nin Ortadoğu'nun ve bölgenin tıp merkezi olma yolunda hızla ilerlediğini belirten Canda, "Geçen yılın sonlarında taşındığımız yeni hastanenin 350 yatak ve 11 ameliyathanesi, 200 doktoru, iyi yetişmiş sağlık personeli ve en ileri teknoloji laboratuarları, görüntüleme araç gereçleri ile halkımızın hizmetine girmiştir. Suriye'den bile hastalarımız gelmektedir." dedi.

(CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın