Adli kaynaklar, pazar ve pazartesi günü 14 kişinin öldüğünü, ölenlerden 7'sinin kadın olduğunu açıkladı.
Meksika'nın ABD sınırında bulunan ve ülkenin en tehlikeli kenti sayılan Ciudad Juarez'de yılbaşından beri 2 bin 300 kişi, kartellerin, uyuşturucu kaçakçılığında egemen olmak için yürüttükleri kanlı savaşın kurbanı oldu.