$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.794.658

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.794.658

Dünya

Betondan bir hücrede 2 hafta işkence

Afganistan'ın başkenti Kabil yakınlarındaki Amerikan üssü Bagram'da sorguya alınan 2 Afgan genç Amerikalıların işkencesine maruz kaldıklarını anlattı.

28.11.2009 - 11:38
Timeturk Editör
Betondan bir hücrede 2 hafta işkence
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Washington Post gazetesinin haberinde, 17 yaşındaki İsa Muhammed ile 16 yaşından küçük olduğunu söyleyen Abdül Raşid, 2 hafta boyunca betondan bir hücrede tutulduklarını, Taliban ile bağlantıda oldukları suçlamasıyla her gün sorgulandıklarını belirtti.

Haberi henüz bağımsız kaynaklara doğrulatamadığını belirten gazete, bu gençlerin anlattıklarında herhangi bir tutarsızlık olmadığına dikkat çekti.

Gençlerin anlattıklarının, ABD Başkanı Barack Obama'nın göreve gelişinden sonra da işkence uygulamalarının devam ettiğini gösterdiğine işaret edilen haberde, gençlerin çıplak fotoğraflarının çekildiğini, uykusuz bırakıldıklarını da anlattıkları kaydedildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın