Akdağ: Normal grip aşısı üretimi için bir firma ile anlaştık
Sağlık Bakanı Recep Akdağ, 2010 yılında normal grip aşısını Türkiye'de üretmek için bir firma ile anlaştıklarını bildirdi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?