Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada domuz gribinden ölenlerin sayısının 60'a yükseldiği bildirildi.
Bakanlık, 20 kişinin daha H1N1 virüsü nedeniyle hayatını kaybettiğini, 40 kişinin ise yoğun bakımda olduğunu açıkladı.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada domuz gribinden 20 kişinin daha öldüğünü açıkladı.
Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada domuz gribinden ölenlerin sayısının 60'a yükseldiği bildirildi.
Bakanlık, 20 kişinin daha H1N1 virüsü nedeniyle hayatını kaybettiğini, 40 kişinin ise yoğun bakımda olduğunu açıkladı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?