$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.121

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.798.121

Dünya

Saddam'ı idamın ödülünü bakanlıkla aldı

Irak'ın devrik lideri Saddam Hüseyin'i idama mahkum eden Kürt hakim, ülkenin kuzeyindeki bölgesel yönetimde bakan olduğu bildirildi.

10.11.2009 - 15:23
Timeturk Editör
Saddam'ı idamın ödülünü bakanlıkla aldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Adli kaynaklar, hakim Rauf Reşid Abdurrahman'ın bölgesel yönetimde "adalet bakanlığına" getirildiğini, ondan boşalan mahkeme başkanlığına da hakim Muhammed Abdussahim Yasin'in atandığını belirtti.

Abdurrahman'ın, Erbil'deki bölge parlamentosunda yemin ederek göreve başladığı kaydedildi.

Öte yandan bazı çevreler, Abdurrahman'a bölgede bakanlık verilmesini, "Saddam'ı idam etmenin mükafatı" olarak niteledi.

Abdurrahman'ın başkanlık ettiği mahkeme, Duceyl kasabasında 148 kişinin öldürülmesiyle ilgili davada, Saddam Hüseyin ve kardeşi Barzan El Tikriti'nin yanı sıra dönemin Irak Devrim Mahkemesi Başkanı Avvad Hamid El Bender hakkında 5 Kasım 2006'da idam kararı vermişti. Saddam Hüseyin, 30 Aralık 2006'da asılarak idam edilmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın