$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.814.444

$

Dolar

46,6600

Euro

53,1528

£

Sterlin

62,0951

Frank

57,5952

Gram Altın

6.130,1300

Bitcoin

2.814.444

Dünya

2012'de insanlık sona mı erecek?

ABD Ulusal Havacılık ve Uzay Dairesi (NASA), 2012'de "kıyametin kopacağını" iddia edenlere karşı toplumu bilgilendirme kampanyası başlattı

10.11.2009 - 12:21
Timeturk Editör
2012'de insanlık sona mı erecek?
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

NASA'nın internet sitesinde başlatılan kampanyayla, bu tür felaket açıklamaları ve beklentilerinin asılsız olduğu vurgulandı.

Amerikan sinemasının da sonunda el atarak çektiği '2012' filminde, kışın peş peşe gelen tabii afetlerle insanlığının sonunun geleceği anlatılıyor.

Kehanete göre, 21 aralık 2012'de Güneş sistemindeki gezegenler de aynı hizaya dizilerek felaketlerin tetikleyicisi olacak.

Nice internet sitesini istila eden bu tür kehanetlerin, Sümerlilerin bulduğu iddia olunan 'Nibiru' veya 'Gezegen x'in Dünya'ya çarpacağı söylentisine dayandığına işaret eden NASA, "Nibiru" gezegeninin "tamamen hayal mahsulü" olduğunu söyledi.

Sitede, "Dünyada bugün hiçbir ciddi bilimadamı, 2012 aralığında Dünya'yı tehlikenin beklediğini söylemiyor. Dünyamız en az 4 milyar yıldır varlığını sürdürüyor" sözlerine yer verildi.

Bazı felaket "tellalları", Dünya'ya bir gezegenin çarpacağı tarihi 2003 olarak vermişti. Sonra çarpışma tarihi 21 aralık 2012'ye ertelendi. Bu da, Maya takviminde bir dönemin sonu olarak tanımlanıyor. Bazı internet siteleri ise NASA'yı "Nibiru" gezegeninin varlığını gizlemekle suçluyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın