Filistinlilerin azmi karşısında ne yapacağını şaşıran İsrail polisi ise, Filistinlilere biber gazı ile saldırdı.
İsrail'in 2000 yılında "güvenlik" gerekçesiyle inşa ettiği duvar, her hafta protesto gösterilerine sahne oluyor. Bu hafta da protestoda bulunan Filistinliler, hidrolik krikolar kullanarak 8 metre yüksekliğindeki duvarda delik açmayı başardılar. "Ne kadar uzun olsa da, hepsi yıkılmaya mahkum" diyen göstericilere İsrail polisi gazla müdahale etti.
İsrail, utanç duvarını "Filistinli intihar bombacılarını engellemek için" yaptığını iddia ediyor. Gerçekte ise duvar, Filistin'e yönelik ablukanın daha da derinleşmesine yol açıyor.
Kaynak: Milli Gazete