$

Dolar

46,5006

Euro

52,7753

£

Sterlin

61,2580

Frank

57,2435

Gram Altın

5.969,6500

Bitcoin

2.878.985

$

Dolar

46,5006

Euro

52,7753

£

Sterlin

61,2580

Frank

57,2435

Gram Altın

5.969,6500

Bitcoin

2.878.985

Sağlık

Aşı oldu yoğun bakımda

Dün Bursa'da domuz gribi aşısı olan bir hemşire yoğun bakıma kaldırıldı.

05.11.2009 - 15:08
Timeturk Editör
Aşı oldu yoğun bakımda
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan aşı olmayacağını açıklarken, Sağlık Bakanı Recep Akdağ aşı olmuştu. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ise 'domuz gribi' aşısı olup olmayacağını soran gazeteciye, "Risk grubunda mıyım?" sorusuyla karşılık verdi. Öte yandan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli de "Şimdilik olmayı düşünmüyorum" açıklamasında bulunmuştu.

Son olarak domuz gribi aşısı tartışmalarını Bursa'daki hemşirenin domuz giribi aşısı olmasının ardından yoğun bakıma kaldırılmasıyla, domuz gribi aşısı tartışmaları alevlendi.

DOMUZ GRİBİ AŞISI VURULDU, HASTANELİK OLDU

Bursa'nın Orhaneli ilçesinde H1N1 aşısı olduktan sonra fenalaşan 20 yaşındaki hemşire yoğun bakıma kaldırıldı.

Dün sabah ilçe devlet hastanesinde domuz gribi aşısı olduğu öğrenilen 20 yaşındaki hemşire Şeyda Kartal, akşam saatlerinde fenalaştı. Gün boyunca vücudunda kaşınmalar olan ve çarpıntısı artan Kartal, akşam saatlerinde çalıştığı hastaneye getirildi. Fenalaştığı öğrenilen Şeyda Kartal, ileri tetkik için Bursa'daki Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kartal'ın burada yoğun bakımda tedavi altına alındığı öğrenilirken, yetkililer hemşirenin aşıya karşı alerjisinin olup olmadığının araştırıldığını söyledi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın