Bakanlıktan yapılan açıklamada, sağlık personelinin yarından itibaren aşılanmaya başlanacağı belirtildi. Açıklamada, medya organlarının, aşılamayla ilgili görüntü ve fotoğrafları bakanlıktan temin edebilecekleri belirtildi. (CİHAN)
Sağlık personeline aşı uygulanıyor
Sağlık Bakanlığı, sağlık personelinin, 2 Kasım pazartesi gününden itibaren domuz gribine karşı aşılanmalarına başlanacağını duyurdu.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?