$

Dolar

46,5013

Euro

52,7658

£

Sterlin

61,2363

Frank

57,2404

Gram Altın

6.040,1800

Bitcoin

2.918.759

$

Dolar

46,5013

Euro

52,7658

£

Sterlin

61,2363

Frank

57,2404

Gram Altın

6.040,1800

Bitcoin

2.918.759

Sağlık

İstanbul'da aşılama Pazartesi başlıyor

İstanbul Valisi Muammer Güler, İstanbul'da domuz gribi tespit edilen 102 kişiden ikisinin sağlık durumunun kritik olduğunu söyledi. Vali Güler, aşılamaya da pazartesi günü sağlık personelinden başlanacağını belirtti.

30.10.2009 - 20:22
Timeturk Editör
İstanbul'da aşılama Pazartesi başlıyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Vali Güler, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ü karşılamak üzere geldiği Atatürk Havalimanı Devlet Konukevi'nde domuz gribindeki son bilgileri basın mensuplarıyla paylaştı.

Son belirlemelere göre 50'ye yakın okulda toplam 102 öğrencide domuz gribi tespit edildiğini belirten Güler, hastanelerde tedavi edilen 5 kişiden iki çocuğun durumunun kritik olduğunu ifade etti.

Vali Güler, hastalığın ilk görüldüğü 14 Mayıs tarihinden bugüne kadar tespit edilen vaka sayısının 409 olduğunu, bunların büyük çoğunluğunun tedavilerinin bittiğini vurguladı.

Aşılama çalışmalarına 2 Kasım Pazartesi günü sağlık çalışanlarından başlanacağını da anlatan Güler, okullardaki genel temizlik ve hijyenik tedbirlerin artırılması çalışmalarının da sürdüğünü dile getirdi.

(CİHAN)

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın