$

Dolar

46,6226

Euro

53,1454

£

Sterlin

61,6131

Frank

57,6086

Gram Altın

6.100,5700

Bitcoin

2.776.090

$

Dolar

46,6226

Euro

53,1454

£

Sterlin

61,6131

Frank

57,6086

Gram Altın

6.100,5700

Bitcoin

2.776.090

Dünya

Pakistan'da onbinler ABD'yi protesto etti

Pakistan'ın Karaçi, Lahor ve İslamabad şehirlerinde yapılan ABD karşıtı gösteriye onbinlerce kişi katıldı. Göstericiler, "Yardımını istemiyoruz, ülkemizden defol ABD" sloganları attı.

24.10.2009 - 11:34
Timeturk Editör
Pakistan'da onbinler ABD'yi protesto etti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Haber Merkezi / TİMETURK

Pakistan'da onbinler ABD yardımlarını protesto etti. Pakistan'ın Karaçi, Lahor ve İslamabad şehirlerinden yapılan gösterilerde halk, "Yardımını istemiyoruz, ülkemizden defol ABD" sloganları attı.

"Parayı veren, düdüğü çalar" diyen Pakistanlı göstericiler, ABD'nin içişlerine karışmamasını istedi. ABD Başkanı Barack Obama, geçtiğimiz hafta Pakistan'a 5 yıl içinde her yıl 7.5 milyon dolar yardımda bulunmasını onaylamıştı.

Pakistan yönetimi, ABD'den aldığı maddi ve askeri yardım ile Veziristan bölgesindeki kabilelere saldırmıştı. Çatışmaların hala devam ettiği bölgede yüzlerce kişinin öldüğün, 150 bin kişinin de mülteci durumuna düştüğü belirtiliyor.

Bu arada, ABD Dışişleri Bakanı Hillary Clinton'nun yakında Pakistan'ı ziyaret edeceği vurgulandı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın