Kızılhaç'tan yapılan açıklamada, başkent Nairobi'deki binanın çökmesinin ardından enkaz altında kalanlar olabileceği düşüncesiyle arama ve kurtarma çalışmalarının devam ettiği belirtildi.
Açıklamada, şimdiye kadar 11 ceset bulunduğu ve 30 kişiden haber alınamadığı da ifade edildi.
Bölgenin emniyet müdürü John Mbijiwe de, enkaz altında kalanların, cep telefonuyla akrabalarını aramaya devam ettiğini, bu yüzden arama çalışmalarının sürdüğünü kaydetti.
İşçilerin çalıştığı 5 katlı bina dün henüz bilinmeyen bir nedenle çökmüştü.
AA