$

Dolar

46,6206

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5746

Frank

57,5279

Gram Altın

6.023,6300

Bitcoin

2.781.174

$

Dolar

46,6206

Euro

53,0387

£

Sterlin

61,5746

Frank

57,5279

Gram Altın

6.023,6300

Bitcoin

2.781.174

Dünya

Hamas: Obama bizim için birşey yapmadı

Hamas'ın sürgündeki siyasi büro lideri Halid Meşal, Obamayı eleştirdi. "Obama yönetimi farklı bir söylem dile getirmişti ama icraatları bir önceki Bush yönetiminkinden farklı değil." dedi.

12.10.2009 - 14:57
Timeturk Editör
Hamas: Obama bizim için birşey yapmadı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Hamas'ın sürgündeki siyasi büro lideri Halid Meşal, ABD Başkanı Barack Obama yönetimini eleştirdi.

Meşal, Suriye'nin başkenti Şam'da yaptığı yazılı açıklamada, işgale direnişin "stratejik bir tercih" olduğunu belirterek, "Obama yönetimi farklı bir söylem dile getirmişti ama icraatları bir önceki Bush yönetiminkinden farklı değil. Obama yönetimi, Filistin topraklarındaki İsrail yerleşim birimleri konusunda bizim için hiçbir şey yapmadı" ifadesini kullandı.

Meşal, açıklamasında, "Topraklarımız, bütün Filistin işgal altında, topraklar Filistinlilere iade edilmeli. İsrail işgali meşru değildir ve haklarımızı geri almak ve topraklarımızı kurtarmak için direniş bizler için stratejik bir tercihtir" dedi.

Filistin davasının ortadan kaldırılması için bir komplonun söz konusu olduğunu da belirten Meşal, Filistin Yönetimi lideri Mahmud Abbas'ı da sert dille eleştirdi ve "Abbas meşruiyetini kaybetmiştir" ifadesine yer verdi.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın