Haaretz gazetesi dün verdiği bir haberde, Ramallah yönetiminin gizli ve açık tavırlarının birbirleriyle çelişmesinden dolayı Siyonist liderlerin son derece rahatsızlık duyduklarını da ifade etti.
Gazete Siyonist yönetimdeki önemli bazı kaynaklara dayandırarak verdiği haberde, işgal yönetimindeki idarecilerin Ramallah yönetimini ilişkilerinde dürüst olmamakla suçladığını belirterek, işgal ordusunun Gazze'ye karşı başlattığı savaş sırasında Ramallah yöneticilerinin Siyonistleri Hamas yönetimini düşürmeleri yönünde teşvik ettiklerini, ancak savaştan sonra ağız değiştirip işgal varlığına karşı başlatılan uluslararası kampanyaya katılmaya başladıklarını yazdı.
Hatırlanacağı üzere Abbas, Netanyahu ve Obama arasında New York'ta gerçekleştirilen üçlü zirvenin ardından basın toplantı düzenleyen işgal yönetimi Dışişleri Bakanı Avigdor Lieberman, Gazze savaşında Hamas'a karşı savaşın sürdürülmesini isteyen Ramallah yönetiminin işgal varlığına karşı uluslararası mahkemeye verdiği şikâyet dilekçesini geri çekmesini istemişti.
Kaynak: Filistinhaber.com