Pretoria'daki elçiliğin tehdit edildiğini söyleyen Amerikalı yetkililer, "10 yıldır ilk defa güvenlik nedeniyle kapatıldı" dediler.
Güney Afrika'da yaşayan ABD'lilerin tedbirli olması çağrısında bulunulurken, polis herşeyin kontrol altında olduğunu savundu.
1998'de Kenya ve Tanzanya'daki ABD elçiliklerine düzenlenen saldırılarda 224 kişi ölmüş, binlerce kişi yaralanmıştı. Elçiliğin bugün açılabileceği açıklandı.
Kaynak: Reuters